• Sitemizde hiç bir şekilde yasa dışı bahis ve kumar oynatılmamaktadır! ForumBets10 Sitesi, Türkçe dilini kullanan ve Türkiye dışında yaşayan kişileri bilgilendirmek amacıyla düzenlenmektedir. ForumBets10 sitesinde tanıtılan bahis firmaları Türkiye Cumhuriyeti kanunlarınca yasal olmayabilir, Türkiye'de ikamet eden ve paylaştığımız iddaa tahminlerini takip eden kişiler Sportoto bayileri olan; Bilyoner, Nesine, Tuttur, Birebin, Misli ve Oley web sitelerinden bahis yapmalıdır. Digitürk ve D-Smart gibi platformların sahip olduğu telif haklarından ötürü sitemizde yayınlarına yer verilmemektedir.

    Skype : live:.cid.a929326185b46229

Z ve Y kuşağının en büyük hayali ne? Araştırma ortaya koydu

Astra

Member
Z ve Y kuşağının en büyük hayali ne?

İngiltere merkezli bir seyahat firmasının yaptığı araştırmaya göre, genç yetişkinlerin hayallerini artık evlenmek ya da ev sahibi olmak değil, uzun yolculuklara çıkabilmek süslüyor.

tmxd_OHG30y2L1CEhwye4w.jpg

The Mirror'da yer alan çalışmada, Z ve Y kuşağının 30 yaşından önceki en büyük arzusunun, uzun bir yolculuğa çıkmak olduğu açıklandı. Geleneksel yaşam hedefleri ikinci planda kalırken, katılımcıların yüzde 27'si, 30'lu yaşlara girmekten korktuğunu belirtti. Yüzde 31'i ise yeterince heyecan dolu deneyimler yaşayamamış olmanın üzüntüsünü taşıdığını bildirdi.
sIxI5JtFOECpNjlj1vPMWg.jpg

25-29 yaş aralığındaki gençlerle yapılan analiz, bu yaş grubunun günlük rutinden uzaklaşıp büyük bir seyahate çıkma isteğini ortaya koyuyor. Katılımcıların neredeyse yarısı, 30 yaşına basmadan önce büyük bir yolculuğa çıkmayı hedefliyor.
6ZWlatFsUE-bmRAW3w6b4g.jpg

Dünyayı gezmek, şimdilerde bu yaş grubundakiler için ev almak ya da evlenmekten daha önemli önemli hale gelmiş durumda. Araştırmaya katılanların yüzde 58’i bugüne kadar sadece beş ya da daha az ülke gezdiğini ifade etti.
PaD_aGrxXE6exzqbAiNiYg.jpg

Z ve Y kuşağının hayallerini genellikle egzotik kültürleri tanımak, doğa harikalarını yakından görmek ve Tayland, Barbados, Meksika gibi destinasyonları ziyaret etmek süslüyor.
kyqWX1YKcEm6geUK3ILkRA.jpg

Ancak katılımcıların yüzde 53’ü, yüksek maliyetlerin bu tür seyahatleri planlamada caydırıcı bir rolü olduğunu ifade ediyor.
 
Üst